- Головна »
- Вузли/запчастини » Мости ведущі
Провідні мости в тракторах СПК
У наших сільськогосподарських машинах ми використовуємо перевірені і надійні провідні мости тракторів. До цієї групи обладнання відносяться механізми, які забезпечують збільшення крутного моменту і його подальшу передачу від коробки передач до ведучих коліс. Всі необхідні комплектуючі, запчастини та вузли для цього механізму ви можете придбати у нас окремо або в зборі. Також ми пропонуємо капітальний ремонт і реконструкцію техніки, яка вже була в експлуатації.
Особливості провідних мостів в колісних тракторах
На колісному тракторі провідним може бути тільки задній міст або передній і задній мости. Така техніка відрізняється поліпшеною прохідністю, збільшеною силою тяги і зниженим буксуванням. Мости сприймають крутний момент від КП, потім трансформують його і вже в такому "вигляді" передають колесам обраної пари.
Зазвичай провідним вибирається задній міст трактора. Він складається з:
- шестерні або центральної передачі;
- диференціалу;
- деталі механізму блокування диференціала;
- півосі;
- конічної шестерні передачі.
Центральні і конічні шестерні складають головну передачу. А механізм блокування диференціалу потрібен для того, щоб забезпечити жорсткий зв'язок піввісь провідної колісної пари при необхідності.
Також провідним може бути і передній міст трактора. В цьому випадку є принципова відмінність в порівнянні з задніми мостами. Так, тут будуть спеціальні деталі, які дозволяють підводити крутний момент до керованих ведучих коліс. Це шарніри або спеціальні колісні редуктори.
Привід в тракторах на всі колеса
Використання приводу на всі колеса, коли задіюється передній і задній міст, вважається найбільш ефективним способом підвищення тяги і зчіпних властивостей в колісних тракторах. У цьому випадку всі колеса стають провідними, і таке рішення вважається найбільш ефективним для сучасних сільськогосподарських машин.
Коли в конструкції реалізована шарнірна рама, то провідні мости і колісні редуктори трактора вважаються уніфікованими. До складу центральної передачі входять конічні зубчасті колеса. Також в конструкцію включається комплект прокладок і відповідні підшипники.
Якщо передні ведучі колеса в тракторі зроблені керованими, то і корпус кінцевої передачі тут буде поворотним. Він буде повертатися разом з колесами.