1. Головна
  2. »
  3. Вузли/запчастини
  4. » Мости ведущі

Провідні мости в тракторах СПК

У наших сільськогосподарських машинах ми використовуємо перевірені і надійні провідні мости тракторів. До цієї групи обладнання відносяться механізми, які забезпечують збільшення крутного моменту і його подальшу передачу від коробки передач до ведучих коліс. Всі необхідні комплектуючі, запчастини та вузли для цього механізму ви можете придбати у нас окремо або в зборі. Також ми пропонуємо капітальний ремонт і реконструкцію техніки, яка вже була в експлуатації.

Особливості провідних мостів в колісних тракторах

На колісному тракторі провідним може бути тільки задній міст або передній і задній мости. Така техніка відрізняється поліпшеною прохідністю, збільшеною силою тяги і зниженим буксуванням. Мости сприймають крутний момент від КП, потім трансформують його і вже в такому "вигляді" передають колесам обраної пари.

Зазвичай провідним вибирається задній міст трактора. Він складається з:

  • шестерні або центральної передачі;
  • диференціалу;
  • деталі механізму блокування диференціала;
  • півосі;
  • конічної шестерні передачі.

Центральні і конічні шестерні складають головну передачу. А механізм блокування диференціалу потрібен для того, щоб забезпечити жорсткий зв'язок піввісь провідної колісної пари при необхідності.

Також провідним може бути і передній міст трактора. В цьому випадку є принципова відмінність в порівнянні з задніми мостами. Так, тут будуть спеціальні деталі, які дозволяють підводити крутний момент до керованих ведучих коліс. Це шарніри або спеціальні колісні редуктори.

Привід в тракторах на всі колеса

Використання приводу на всі колеса, коли задіюється передній і задній міст, вважається найбільш ефективним способом підвищення тяги і зчіпних властивостей в колісних тракторах. У цьому випадку всі колеса стають провідними, і таке рішення вважається найбільш ефективним для сучасних сільськогосподарських машин.

Коли в конструкції реалізована шарнірна рама, то провідні мости і колісні редуктори трактора вважаються уніфікованими. До складу центральної передачі входять конічні зубчасті колеса. Також в конструкцію включається комплект прокладок і відповідні підшипники.

Якщо передні ведучі колеса в тракторі зроблені керованими, то і корпус кінцевої передачі тут буде поворотним. Він буде повертатися разом з колесами.