1. Головна
  2. »
  3. Технічні рішення
  4. » Система випуску відпрацьованих газів

Система випуску відпрацьованих газів

Опис

При роботі тракторного двигуна утворюються нагріті високотоксичні продукти згоряння, і буде потрібна система випуску відпрацьованих газів, щоб їх охолоджувати і відводити з циліндрів. Також ця система потрібна, щоб зменшувати шум, який виникає від працюючого двигуна. У ній передбачено кілька елементів, які з'єднані послідовно, і кожен виконує свою функцію.

Особливості вихлопної системи в тракторах СПК

На наших тракторах система випуску відпрацьованих газів влаштована наступним чином:
  • тут присутній колектор газів або система трубок, завдяки якій горючі гази відводяться від трубок циліндрів;
  • зібрані разом, горючі гази концентруються, і виводяться назовні одним потоком через глушник;
  • разом з відпрацьованими газами йде і значна кількість тепла, і це дозволяє підтримувати тепловий баланс в двигуні.
Також в комплектацію поставки входить сажовий фільтр, завдяки якому вихлопні гази очищаються від продуктів згоряння, і тим самим їх токсичність знижується. Для всіх цих елементів використовуються матеріали з підвищеною термостійкістю. Що стосується випускного колектора, то він повинен витримувати від 700 до 1000 градусів, і це забезпечується спеціально підібраними матеріалами.
Такий пристрій системи випуску відпрацьованих газів дозволяє повноцінно відводити гарячі гази, а також знижувати тиск в двигуні. При згорянні палива формується потужний потік нагрітого повітря, і він може пошкодити двигун. Крім того, вихід гарячих газів вважається одним з основних джерел шуму. Тому обов'язково встановлюється глушник, і він забезпечує максимальний комфорт для тракториста, коли той виконує свої робочі операції. Також ми використовуємо кілька фірмових рішень, розроблених нашими інженерами. Вони відносяться не тільки до підбору матеріалів, але і до розташування вихлопної системи.
Конструкція системи випуску відпрацьованих газів передбачає винесення глушника з моторного відсіку за кабіну уздовж її лівої стійки. Це дозволило поліпшити температурні показники роботи дизеля при високій температурі зовнішнього повітря, знизити шумове навантаження на водія, значно поліпшити оглядовість з кабіни.
Дізнатись ціну Завантажити PDF