1. Головна
  2. »
  3. Продукція
  4. »
  5. Спеціальна техніка
  6. » Колісно-рейковий тягач

Колісно-рейковий тягач

Технічні характеристики

Колісна схема: 4x4 постійний привід заднього моста, передній міст підключається

Модель двигуна:Д-260.4

Виробник двигуна:Мінський моторний завод

Кількість і розташування циліндрів:6, рядне

Робочий об'єм, л:7,12

Потужність номінальна, кВт (к.с.):154,4 (210)

Максимальний крутний момент Н×м (кгс×м):808 (82,3)

Питома витрата палива при експлуатаційній потужності, г/кВт×год (г/л.с.×год): 220 (162)

Частота обертів, об/хв:2100

Муфта зчеплення:суха однодискова "LuK" (Німеччина)

Коробка передач:механічна з гідрофікованим перемиканням передач на ходу без розриву потоку потужності за допомогою фрикційних муфт

Кількість передач переднього/заднього ходу: 12/4

Швидкості руху, передній хід, км/год:0,5-44,20

Швидкості руху, задній хід, км/год:0,6-18,60

Тягове зусилля, максимальне, кгс:6000

Шини:21,3R24

Габаритні розміри в транспортному положенні не більше, мм:довжина 6800±50, ширина 2500±30

Підвіска напрямних ковзанок комбінованого ходу: гідравлічна з регульованими пружинними амортизаторами

Ємність гідробака, штатний і додатковий, л70

Компресор:ПК-1,75

Обсяг головних резервуарів м3 (л):0,54 (540)

Автозчіпне пристрій:марка СА-3, кількість 2

Керівний ухил при русі по рейкової колії,% не більше:6

Маса спорядженого мотовоза з устаткуванням, не більше, кг:10070

висота на автодорозі:3310±30

висота на рейках з.д. шляху:3320±30

Найбільша допустима швидкість руху мотовоза по рейках з.д. шляху, в маневровому режимі, км / год:5

Мінімальний радіус вписування в криві з.д. шляху, для колії 1485 мм і 1520 мм, м:50

Дізнатись ціну
Колісно-рейковий тягач також називається тяговим модулем вагонів. Ця техніка набагато ефективніша в порівнянні з тепловозами, оскільки зберігає маневреність. Вона більш мобільна і економічна в експлуатації. У нас ви завжди можете придбати мотовоз ММТ-2, як абсолютно новий, так і відновлений з гарантією. Техніка відрізняється низькими експлуатаційними витратами і високим коефіцієнтом використання. Ми пропонуємо мотовоз маневровий, який вже укомплектований залізничною зчіпкою. Ці машини розраховані на ділянки із середнім вантажопотоком. Вони можуть проходити радіуси в 40-60 метрів.

Мотовоз ММТ-2 (колісно-рейковий тягач КРТ-1) призначений для експлуатації на залізничних коліях з колією 1520 мм та 1435 мм і на автомобільних дорогах загального призначення. На залізничних коліях мотовоз виконує маневрові роботи, а на автомобільних дорогах тягові і допоміжні роботи.

Основне застосування мотовоза ММТ-2 - це заміна тепловозів середнього класу, які експлуатуються на великих підприємствах з розвиненими залізничними коліями на власній території.

Більшість маневрових тепловозів на таких підприємствах використовуються з великим недовантаження - для формування і переміщення невеликих складів в 2 ... 3, максимум 10 вагонів.
ТОВ БАВАРІЯ АГРО

Товариство з обмеженою відповідальністю БАВАРІЯ АГРО Код ЄДРПОУ 39875256

36008, м. Полтава, вул. Комарова, 7
ТОВ ФОТОН-УКРАЇНА

Товариство з обмеженою відповідальністю ФОТОН-УКРАЇНА Код ЄДРПОУ 35871436

02088, м. Київ, вул. Харченка, 21
Усi дилери
Залишилися питання?

Залиште інформацію про Вас і наш менеджер відповість на всі питання