- Головна »
- Технічні рішення » Шини низького тиску
Шини низького тиску
Опис
На сільськогосподарській техніці нашого виробництва встановлені шини низького тиску. Завдяки цьому несуча здатність покришок не втрачається, а тиск на грунт відчутно знижується. Виходить, що грунт ущільнюється набагато менше, що істотно спрощує роботу в польових умовах.
Ми використовуємо шини низького тиску для тракторів, які м'якше і гнучкіше звичайних. Вони не так сильно накачуються і не пошкоджують родючий грунтовий шар. А для міцності тракторні шини низького тиску виконані з посиленими боковинами. Це дозволяє істотно продовжити термін служби коліс і виключити профілактичне обслуговування.
Для тракторів серії ХТА-250 пропонується встановлення шин низького тиску 28LR26 , що забезпечують збільшення плями контакту шини з грунтом на 25% і істотне зниження буксування. Застосування даних шин дозволяє реалізувати зрослу до 250 к.с. потужність двигуна Д-262.2S2 250 к.с.
При цьому:
- істотно знижується негативний вплив коліс трактора на грунт при проведенні польових робіт завдяки низькому тиску повітря в шині - 0,7 Бар;
- збільшуються тягово-зчіпні показники на 15-20%;
-знижується витрата палива на 10%;
- забезпечується виконання ранньовесняних польових робіт в оптимальні агротехнічні терміни.
Ми використовуємо шини низького тиску для тракторів, які м'якше і гнучкіше звичайних. Вони не так сильно накачуються і не пошкоджують родючий грунтовий шар. А для міцності тракторні шини низького тиску виконані з посиленими боковинами. Це дозволяє істотно продовжити термін служби коліс і виключити профілактичне обслуговування.
Для тракторів серії ХТА-250 пропонується встановлення шин низького тиску 28LR26 , що забезпечують збільшення плями контакту шини з грунтом на 25% і істотне зниження буксування. Застосування даних шин дозволяє реалізувати зрослу до 250 к.с. потужність двигуна Д-262.2S2 250 к.с.
При цьому:
- істотно знижується негативний вплив коліс трактора на грунт при проведенні польових робіт завдяки низькому тиску повітря в шині - 0,7 Бар;
- збільшуються тягово-зчіпні показники на 15-20%;
-знижується витрата палива на 10%;
- забезпечується виконання ранньовесняних польових робіт в оптимальні агротехнічні терміни.