Гарантійне і сервісне обслуговування тракторів "Слобожанець"
  • Сервіс та підтримка
  • Інструкції
  • Каталоги
  • Статті
  • Питання та відповіді
  • Головна

Найважливішу позицію в ТОВ "Слобожанська промислова компанія" займає гарантійне та сервісне обслуговування. Сьогодні навряд чи хто-небудь погодиться купити техніку без гарантійної та сервісної підтримки. Купуючи трактора серії "Слобожанец" Ви також отримуєте відповідно якісне, оперативне обслуговування, яке здійснюють кваліфіковані фахівці, оснащені всіма необхідними інструментами і приладами.

Служба технічної підтримки

Начальник

Інженери служби технічної підтримки

Рета Володимир Пилипович

Тел./факс: +38 (057) 759-17-81
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Пилипченко Сергій Віталійович

Тел./факс:+38 (057) 759-17-79
GSM: +38 (050) 30-20-320

Червяков Микола Миколайович

Тел./факс: +38 (057) 759-17-79
GSM: +38 (050) 301-1-301

Сервісна служба - це команда висококваліфікованих фахівців, які успішно пройшли відповідне навчання і детально засвоїли технічні моменти будь-яких операцій, в тому числі і якісного проведення дефектовок. Наші співробітники здатні детально вивчити стан машини, виявити і оперативно ліквідувати абсолютно всі несправності. На підприємстві створені мобільні бригади, здатні виїхати в разі необхідності, за місцем знаходження техніки, в найкоротші терміни. Це виключає варіанти некваліфікованого обслуговування техніки, дозволяє швидко реагувати на заявки клієнтів і зменшує накладні (транспортні) витрати, а значить - і вартість сервісних послуг.

Якщо виникають питання до оптимальної експлуатації машини, потрібна інспекція або ремонт - інженер сервісної служби та менеджер з продажу нашої компанії є основними контактами, адже їхнє завдання - надавати своєчасну та кваліфіковану допомогу клієнту.

  • 1

ПОШИРЕНІ ЗАПИТАННЯ

Види та маркування витратних матеріалів?
  1. ПММ
    1. Дизельне паливо в залежності від сезону

Для помірних кліматичних зон


Температура (C) до (не нижче)

+5

0

-5

-10

-15

-20

Сорт палива

А

В

С

D

E

F


Для арктичного та холодного клімату


Температура (C) до (не нижче)

-20

-26

-32

-38

-44

Клас палива

0

1

2

3

4

1.2.Масло Моторне для двигуна
1.2.1 Моторне масло для дизельних двигунів з турбокомпресором відповідне класам CF-4, CG-4, CH-4, CI-4 за класифікацією API, в'язкістю за класифікацією
SAE 10W-40 до SAE 20W-40 відповідно до температури навколишнього середовища
1.3.1Фільтруючі елементи масляної системи двигунів:
Д-260.4 ФМ-035- 1012005
Д-262 2S2 ФМ-037-1012005-10
ЯМЗ-236/238 М-5103
1.3.2 Фільтруючі елементи паливної системи:
Д-260.4 ФТ-024
Д-262 2S2 240-1117030; 500FG/H
ЯМЗ-236/238 840.111.7039

1.3.3 Масло в гідросистеми КПП і навісного пристрою
М8(10)Г2К, М8(10)ДМ
1.3.4. Фільтруючі елементи в гідросистеми КПП, навісного пристрою, і рульового управління:
ЭФГ-635

1.3.5 Масло в гідросистему рульового управління
И-20 или МГЕ-46

1.3.6 Масло в мостах
ТЭП -15

Де придбати запасні частини до двигунів Д-260 та їх модифікацій?

Придбати оригінальні запчастини можна в ТОВ "Автодвор-Східна Україна ,
а для покупців РФ - в дилерській мережі ВАТ "ККХ" ММЗ

Як виконати просту діагностику паливної апаратури без знімання її з двигуна?

Шляхом перевірки кута випередження впорскування палива і почерговим відключенням циліндрів за допомогою відвертання гайок трубопроводів високого тиску з метою візуального (по димності) і на слух, по нерівномірності роботи двигуна

Порядок обчислення гарантії на трактор?

Гарантійний термін обчислюється з дати відвантаження трактора споживачеві і становить 12 місяців або 1200 мотогодин для нових тракторів або 6 місяців або 600 мотогодин для відновлених тракторів і обов'язково повинен бути обумовленим в угоді з купівлі-продажу

Яка періодичність ТО для двигуна та трактора?

Періодичність ТО для двигуна та трактора повинна відповідати інструкції по експлуатації на трактор, види і перелік виконуваних робіт обумовлені в сервісній книжці на трактор

Виникає підвищений тиск мастила в гідросистемі КПП на всіх передачах, яке не піддається регулюванню перепускним розподілювачем .

Причиною, найчастіше, буває блокування мастильної магістралі від перепускного розподілювача і радіатора до зливного отвору в КПП.
Необхідно усунути блокування магістралі розшарованим шлангом або сторонніми предметами, які потрапили до системи (ганчір'я, папір і т. п.) При збиранні гідровузлів, радіаторів, видалити ганчір`я та папір. При установці шлангів на труби не докладати великих зусиль.

Виникає підвищений шум в нижній частині роздавальної коробки

Причина-збільшення осьового зазору або руйнування підшипників 7311 і 7313 на валах привода мостів.
Необхідно відрегулювати зазор або замінити зруйновані підшипники.
Привід заднього кардану можно зняти тільки після зняття КПП з трактора. Для виключення повторення пошкодження необхідно своєчасно змащувати телескопічне з`еднання карданів (шлиців).
Виконувати підтяжку болтів М10 кріплення стаканів, підтяжку болтів кріплення коробки передач до роздавальної коробки.
Також необхідно своєчасно перевіряти (через 250 м/г) і при необхідності регулювати зазор 0,05…0,1 мм.

Часто стикаємося з проблемою, коли дизельний двигун ММЗ
втрачає потужність або турбіна жене мастило.

Ця несправність пов`язана з виходом з ладу турбокомпресору.
Причиною виходу з ладу турбокомпресору є неправильна його експлуатація післе запуску холодного дизельного двигуна і його зупинка.
 При щоденній експлуатації двигуна ММЗ, після запуску, високі оберти турбіни потребують надійного змащування,  тому, мінському двигуну необхідно попрацювати 2…3 хв. на холостому режимі 800 об/хв.   для прогріву мастила яке надходить для змащування втулок турбокомпресору. При роботі бажано уникати різких змін частоти обертання дизельного двигуна з турбіною. Перш ніж зупинити двигун ММЗ, дайте двигуну попрацювати при 800 об/хв. протягом 3…5 хв. Це дозволить знизити температуру і оберти турбокомпрессора щоб зменшити мастильне голодування післе зупинки (т.я. післе зупинки двигуна вал турбін ще продовжує обертатися).
Дотримання цих правил і своєчасна заміна мастила, масляного и повітряного фільтра, перевірка герметичності впускної системи збільшить термін служби турбокомпрессору.

Трактор не повертає або,трапляється, поворот дуже сповільнений.

Необхідно відрегулювати запобіжний клапан трактора.
Клапан регулюйте на спеціальному стенді. Температура робочої рідини(масло індустріальне 20) при регулюванні повинна бути 50-60°С. При подачі до клапану 40л/хв масла тиск спрацьовування запобіжного клапану повинен бути 10-11 МПа(100-110 кг/см2).Якщо немає стенда,клапан регулюйте на тракторі (при температурі масла в системі 50-60°С). Для цього:
Зупиніть дизель;
Зніміть клапан з трактора,розберіть його, ретельно промийте в дизельному паливі;
Зберіть клапан і встановіть його на місце;
З`єднайте нагнітальний штуцер клапана з показчиком тиску,який має межу вимірювання 20МПа (200 кгс/см2);
Загвинтіть регулювальний гвинт клапана до його виступання над торцем упору не більше ніж на 15мм;
Запустіть двигун.
Утримуючи рульове колесо в одному з крайніх положень,при частоті обертання колінчастого валу двигуна 2000…2100 об/хв. гвинтом запобіжного клапану відрегулюйте тиск. За свідченнями показчика тиску воно повинно становити 10-11 МПа (100-110 КГС/СМ2);
Зупиніть дизель;
Встановіть на місце трубку, яка підводить масло від запобіжного клапана до нагнітального штуцера рульового механізму;
Надійно закріпіть гвинт запобіжного клапану і закрийте його ковпачком.

На панелі приладів нестабільні показання тиску
масла в коробці передач і в двигуні.

Швидше за все, це пов'язано з несправністю електричних датчиків.
Щоб переконатися в цьому бажано замість датчика приєднати механічний манометр.
Якщо тиск стабілізується необхідно замінити датчик.

Двигун димить чорним димом і не розвиває потужності.

Необхідно перевірити з'єднання впускного повітряного тракту.
Десь відбувається витік наддувочного повітря і його не вистачає для нормального робочого процесу двигуна.