Колісний універсальний сільськогосподарський трактор ХТА-200
  • Трактор ХТА-200-10: Опис та технічні характеристики
  • Назад
  • Головна

КОМФОРТ ТА ЕКОНОМІЧНІСТЬ

Технічні характеристики трактора ХТА-200-10

Колісний універсальний сільськогосподарський трактор ХТА-200-10 - аналог трактора Т-150 (виробництва ХТЗ)

ХТА-200-10 є подальшим розвитком легендарного колісного трактора 3-го тягового класу Т-150К виробництва ВАТ "ХТЗ ім. С. Орджонікідзе" і базовою моделлю сімейства тракторів і спецтехніки "Слобожанець". Оснащується економічним дизелем Д-260.4 (210к) Мінського моторного заводу (ММЗ).

Від свого попередника Т-150К у трактора залишилася вдала компоновка - шарнірно-зчленована рама, колеса низького тиску рівного діаметру, розподілення ваги трактора - 65% навантаження на передню вісь, 35% - на задню. Дані особливості конструкції забезпечують більш високі тягові властивості трактора в режимі максимального тягового навантаження в порівнянні з трактором класичної компоновки і універсальність - можливість виконання різноманітних робіт і технологічних операцій.

Фахівцями підприємства істотно покращено технічні характеристики і споживчі якості трактора в порівнянні з Т-150К. Новий сучасний дизель - на 35% могутніше і на 15% економічніше.

Трактор ХТА-200-10
на Волині
Трактор ХТА-200-10
з ПШКУ 5 - оранка
Слобожанець Волинь Трактор ХТА-200

Нова простора кабіна трактора з кондиціонером, автомагнітолою, шумоізоляцією, сучасними сидіннями і органами керування - забезпечує комфортні умови роботи оператора, підвищуютє продуктивність його праці. Кондиціонер на трактор входить в базову комплектацію. Висока уніфікація деталей і вузлів з деталями трактораХТЗ-150К-09 при невисокій вартості вітчизняних запасних частин, роблять трактор маловитратними і ремонтопрігодним в умовах господарств..

Придбати запчастини можна в більшості регіонів України та ближнього зарубіжжя.
Трактор відмінно справляється з такими енергоємними сільськогосподарськими операціями, як боронування, оранка, суцільна культивація та ін.

Колісна схема: 4x4
постійний привід заднього моста, передній міст підключається
Модель двигуна: Д-260.4
Виробник двигуна: Мінський моторний завод, Білорусь
Кількість та розташування циліндрів: 6, рядний
Робочій об'єм, л: 7,12
Потужність номінальна, кВт (к.с.) 154 (210)
Максимальний крутний момент, Н×м(кгс×м) 808 (82,3)
Питома витрата палива при експлуатаційній потужності, г / кВт×год (г / к.с.×год): 220 (162)
Частота обертання, об/хв: 2100
Муфта зчеплення: суха однодискова "LuK" (Німеччина)
Коробка передач: механічна з гідрофікованим перемиканням передач на ходу без розриву потоку потужності за допомогою фрікційних муфт
Кількість передач переднього/заднього ходу: 12/4 (16/8 опція)
Швидкості руху, передній хід, км/год: 3,6-34,7
Швидкості руху, задній хід, км/год: 5,4-9,8
Вал відбору потужності задній і частота обертання, об/хв: незалежний, двошвидкісний, 540 або 1000
Вал відбору потужності передній (опція) і частота обертання, об/хв: гідрооб'ємний, 540...1000
Тягове зусилля, максимальне, кгс: 6000
Начіпний пристрій, задній: двоциліндровий, вантажопідйомністю до 6000 кг
Начіпний пристрій, передній (опція): двоциліндровий, вантажопідйомністю до 4000 кг
Шини: 23,1R26(28LR26 на замовлення)
Маса експлуатаційна, кг: 8525
Габаритні розміри, мм: довжина 6150
ширина  2460
висота    3300
Гідросистема начіпного пристрою
(* - на замовлення):
тип насоса шестеренний (*аксіально-поршньовий)
номінальний тиск, bar 160 (*200-240)
продуктивність, л/хв 90 (*170)
кількість гідровиводів 6 (*10)