Маневровий мотовоз ММТ-2 на базі трактора ХТА-200
  • Маневровий мотовоз ММТ-2: Опис та технічні характеристики
  • Назад
  • Головна

ДЛЯ ЗАЛІЗНИЧНИКІВ, СТАЛЕВАРІВ, ПОРТОВИКІВ

Технічні характеристики мотовоза (локотрактора) ММТ-2

Маневровий мотовоз (колісно-рейковий тягач КРТ 1, локотрактор) ММТ-2, на базі трактора ХТА-200

Мотовоз ММТ-2 (колісно-рейковий тягач) призначений для експлуатації на залізничних коліях з шириною 1520 мм та 1435 мм і на автомобільних шляхах загального призначення.

На залізничних коліях мотовоз виконує маневрові роботи, а на автомобільних шляхах тягові та допоміжні роботи.

Основне застосування мотовоза ММТ-2 - це заміна тепловозів середнього класу, що експлуатуються на великих підприємствах з розвиненими залізничними коліями на власній території.
Більшість маневрових тепловозів на таких підприємствах використовуються з великим недовантаженням - для формування та переміщення невеликих складів в 2 ... 3, максимум 10 вагонів.

Мотовоз ММТ-2
Мотовоз ММТ-2

На сьогоднішній день практично всі маневрові тепловози що експлуатуються були випущені багато років тому і вже виробили свій ресурс, внаслідок чого вимагають великих витрат на поточне утримання, а витрати на придбання або оренду нового маневрового тепловоза несумірні з вартістю мотовоза, тим більше, що в експлуатації мотовоз значно економічніше тепловоза. Маючи комбінований хід (пневмоколеса + з/д котки), мотовоз ММТ-2 швидко і надійно прибуває до місця призначення і завжди найкоротшим шляхом.

Для встановлення мотовоза на рейки потрібна досить невелика 3-х метрова ділянка залізничного переїзду, а враховуючи те, що мотовоз оснащений відеокамерами, які поліпшують встановлення напрямних котків на рейки, підготовленому водієві для цієї операції потрібно лише декілька хвилин.

Завдяки високому коефіцієнту тертя гуми по сталі, (а він в 3 ... 8 разів вище, ніж сталі по сталі), мотовоз при власній вазі 10 т і потужності двигуна 200 к.с. розвиває тягове зусилля, співмірне з маневровим локомотивом середнього класу.

Оснащення мотовоза компресорною установкою продуктивністю 3,5 куб. м за хвилину з ресиверами, забезпечує надійне функціонування гальмівної системи вагонів, що дозволяє легко долати важкі маневрові роботами.

Мотовоз ММТ-2 здатний гарантовано буксирувати на залізничних коліях з нульовим ухилом 1000 тонн причіпної ваги (до 12-ти повністю завантажених вагонів).

Застосування мотовоза ММТ-2 за рахунок низької витрати палива (7 ... 8 л/год) заощаджує до 70% витрат на енергоресурси в порівнянні з використанням маневрового тепловоза потужністю в 1200 к.с. Крім того, низький розмір амортизаційних відрахувань робить собівартість маневрових робіт в багато разів менше, чим при використанні будь-якого тепловоза.

У зимовий час мотовоз може оснащуватися снігоочисниками двох типів - снігоочисником навісним плужним і відвалом поворотним, що дозволяє проводити очищення снігу як на залізничних коліях, так і на автомобільних шляхах.

Мотовоз ММТ-2 сертифікований в Державній системі сертифікації УкрСЕПРО (Україна) і ГОСТ Р (Російська Федерація).

Базовий трактор: ХТА-200
Підвіска напрямних котків комбінованого ходу: гідравлічна з регульованими пружинними амортизаторами
Ємність гідробака, штатний і додатковий, л: 70
Компресор: ПК-1,75
Обсяг головних резервуарів м3 (л): 0,54 (540)
Автозчіпний пристрій: марка СА-3
кількість 2
Керівний ухил при русі по рейковій колії,% не більше: 6
Маса спорядженого мотовоза з обладнанням, не більше, кг: 10070
Габаритні розміри мотовоза, довжина, мм: довжина 6800±50
ширина 2500±30;
Габаритні розміри мотовоза, висота, мм: на автошляху 3310±30
на рейках з.д. шляху 3320±30;
Найбільша допустима швидкість руху мотовоза по рейках з.д. шляху, в маневровому режимі, км/год: 5
Найбільша допустима швидкість руху мотовоза по рейках з.д. шляху, в поїздному режимі, км/год: 20
Мінімальний радіус вписування в криві з.д. шляху, для колії 1485 мм і 1520 мм, м: 50