Коробка передач з коробкою роздавальною (12-ти швидкісна)

Коробка передач з коробкою роздавальною (12-ти швидкісна)
Мал.1

1 - шестерня включення переднього моста рухома; 2 - вал приводу переднього моста; 3 - вал редуктора I діапазону; 4 муфта гідроподжімная задня; 5 - муфта гідроподжімная передня; 6 - вал вторинний; 7 - розподільник гідравлічної системи КП; 8 - вал приводу; 9 - вал первинний КП; 10 - шестерня ведуча IV передачі 11 - шестерня ведуча I передачі; 12 - шестерня ведуча II передачі; 13 - шестерня ведуча III передачі; 14 - важіль перемикання діапазонів; 15 - шестерня включення заднього ходу рухома; 16 - валик включення заднього ходу; 17 - валик блокування механізму перемикання діапазонів; 18 - важіль включення переднього моста; 19 - важіль включення приводу ВВП; 20 - шестерня приводу насосів і включення ВВП; 21 - вал приводу ВВП; 22 - шестерня ведуча III діапазону; 23 - шестерня ведуча II діапазону; 24 - вал первинний роздавальної коробки; 25 - шестерня рухома; 26 - вал приводу заднього моста.

Коробка передач

Коробка передач (КП) забезпечує дванадцять швидкостей руху вперед (три діапазони по чотири швидкості) і чотири швидкості заднього ходу. Перший і другий діапазони швидкостей використовуються для роботи з безмоторних комбайнами, сільськогосподарськими машинами і знаряддями, третій діапазон - з причепами та напівпричепами.

Коробка передач складається з двох агрегатів: коробки передач і роздавальної коробки, які жорстко з'єднані болтами один з одним .

Коробка передач механічна, з шестернями постійного зачеплення і гідроподжімнимі муфтами. В її корпусі встановлені: первинний вал 9 з посадженими на ньому шестернями 10, 11, 12, 13, з'єднаний евольвентними шлицами з валом муфти зчеплення; вторинний вал 6 з шестернями і гідропіджимними муфтами 4, 5 і вал 3 редуктора першого діапазону з шестернями. Перемикання діапазонів і шестерні 15 включення заднього ходу здійснюється важелем 14, встановленим на кришці КП. Перемикання передач здійснюється без розриву потоку потужності поворотом золотника розподільника 7 гідравлічної системи.

Золотник розподільника 7 має чотири фіксовані положення, кожне з яких забезпечує включення відповідної передачі.

Роздавальна коробка механічна, двухдиапазонная, з шестернями постійного зачеплення. У верхній її частині розташовані приводи насосів (від вала 8) гідросистеми КП, рульового управління і заднього навісного пристрою, а також механізм включення приводу вала відбору потужності. Рухома шестерня 20 дозволяє включати привід насосів від коліс.

Забороняється включати привід з механізмом включення 19 незалежного ВОМ при працюючому двигуні.

У конструкції КП передбачений механізм блокування, що запобігає запуск дизеля при включеному діапазоні, а також валик 17 блокування, який дає можливість перемикати діапазони тільки при повністю вимкненій муфті головного зчеплення

  • -/+ Масштаб: ролик миші
  • Перетягування: утримання лівої кнопки миші